Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvordan står man på et Longboard?
(1 viser) (1) Gæst
Pumping/Langdistance
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvordan står man på et Longboard?

Hvordan står man på et Longboard? 07/30/2010 23:37 #2147

• Jonas
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Halløj!

Jeg er klar over at denne tråd er i denne forkerte kategori, men kunne ikke finde den rigtige kategori, ret mig til dette rette til næstegang Har aldrig stået på hverken long eller skate board. Står man som på et skateboard, eller er det en hel anden stil ?

På forhånd TAK!

Sv:Hvordan står man på et Longboard? 07/31/2010 02:47 #2148

• Sune Kehlet
  • IKKE ONLINE
  • Co-Administrator
Det er samme stil, et longboard er bare længere.

Sv:Hvordan står man på et Longboard? 07/31/2010 09:03 #2149

• Morck
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Man står på det. Enten falder man eller står...Det er sgu´ ik´ så kompliceret. Faldene har det med at sørge for at man mere og mere bliver stående på det.

Sv:Hvordan står man på et Longboard? 07/31/2010 11:17 #2151

• Jonas
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hvad med når man skal til at skubbe ? Er det også det samme? Jeg er en total newbie!

Sv:Hvordan står man på et Longboard? 07/31/2010 11:39 #2152

• Sune Kehlet
  • IKKE ONLINE
  • Co-Administrator
Ja, det er også det samme.

Sv:Hvordan står man på et Longboard? 07/31/2010 12:03 #2153

Du skubber som det nu falder dig naturligt. Nogle skubber regular (forreste fod på brættet, skubber med bagerste) og andre skubber mongo (bagerste fod på brættet, skubber med forreste).

Med hensyn til hvor/hvordan man står, så vil jeg mene at man står lidt længere fremme end midten af brættet. Hvis man står for langt bagud, er der mere vægt på den bagerste truck og den vil styre mere end den forreste. Det gør lige pludselig dit longboard baghjulsstyret. Det er ikke så godt for stabiliteten ved høj fart.

Det er jo ikke uden grund at formel-1 biler ikke er baghjulsstyret

Det var vist mine erfaringer og råd.

Sv:Hvordan står man på et Longboard? 07/31/2010 14:30 #2154

• Morck
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
....og hjelm anbefales særligt i starten.- og hvis du på et tidspunkt vil vove dig ud i tricks osv! No shit, det kan gå galt. Ren erfaring herfra, hvis ikke jeg havde hjelm på den dag hovedet blev til nedadgående torpedo!

- D

Sv:Hvordan står man på et Longboard? 08/08/2010 16:17 #2234

• Daniel28
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej!
Prøv at se den her video, den vil sikkert svare på nogle af dine spørgsmål.

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.95 sekunder

Forum lige nu

Flere emner »

Facebook

Longboarder Online

1 longboarder og 126 gæster online

Tilfældig Longboard Video

Shoutbox

Sidste besked: 1 MÃ¥ned, 3 uger siden
  • Metteteigen : .
  • Haakon : Hey Marc. Du har en besked:)
  • cla1903 : dude,its snowing in my room,GOD DAMMIT.
  • SuneNigel : Im in Ã¥rhus as well and wanna go out boarding :)
  • Jonatan : Hej hej mig casper og frede er pÃ¥ carlsberg den 28 okt vi er der cirka fra klokken 15:00 !!!!
  • søren den s : tjek mit billede det er det vildeste sted i hamburg til longboarders.. ku være fest hvis man tog en MASSE derned en weekend eller lign. Mvh Søren den seje
  • Jonatan : Mig og frede tager pÃ¥ Carlsberg i dag/22 okt. Vi er der omkring kl 13:30.
  • Yellinggoat : Kas er fucking lækker!
  • Frederik.D : Jeg skal selv imorgen pÃ¥ carlsberg for at øve mit stand - ud - slide. og ville høre om der er nogen som skal med. jeg er der cirka kl 14. HÃ¥ber at i kan komme
  • Kas : «link»
  • Kas : «link»
  • Olivia : Concrete Surfing On Saturday Vi køre en chill tur pÃ¥ vest amager.. Der vil være god energi, og glad folk pÃ¥ longboard.. Alle kan komme og køre med, vi vil faktisk blive rigtig glad for at se dig.. Vi mødes pÃ¥ vest amager metro st kl halv et. Hvis der opstÃ¥ et problemer, eller et sprøgsmÃ¥l kan jeg kontaktes pÃ¥ 51913771
  • Kas : Der er jo Bum, som lukker her pÃ¥ mandag, men ellers ved jeg ikke helt!
  • Yellinggoat : HEY BOYS AND GIRLS!
  • newbee : I am in aarhus and would like tomeet lonboardists!!!

Opret en bruger for at poste en besked

Nye Billeder