Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hey all :side:
(1 viser) (1) Gæst
Longboard Butikker
  • Side:
  • 1

EMNE: Hey all :side:

Hey all :side: 01/25/2012 11:17 #4611

• Msh
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg leder lidt efter en god longboard shop gerne inde for Eu, gerne hvor i har prøvet at handle før?

Tak på forhånd.

Mvh Marcus

Sv: Hey all :side: 01/25/2012 12:09 #4612

• cla1903
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
prøv Sickboards.nl,eller Longboardshop.de

De har det største udvalg
til de mest almindelige discipliner...

Sv: Hey all :side: 01/25/2012 21:36 #4617

Jeg har handlet et par gange hos concretewave.de, med rigtig gode resultater.

Den ene gang hvor de fik lavet en fejl i min bestilling*, fik jeg nærmest kastet god service og gaver i nakken. De er rigtig gode at handle hos og meget venlige.

* Da jeg lavede en bestilling på nogle forskellige dele, blev mine 42 graders baseplates ikke lagt i min pakke i første omgang. Da jeg havde skrevet til til dem, undskyldte de mange gange og sagde at de naturligvis ville sende mig den, uden fragtomkostninger. Desuden spurgte de efter min t-shirt størrelse, og jeg fik en cool t-shirt gratis som undskyldning.

Marc...

EDIT: Alt sammen indenfor 2 dage
Sidste redigering: 01/25/2012 21:38 af lundholmjensen.

Sv: Hey all :side: 01/27/2012 11:46 #4624

• Msh
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
tak for de gode svar! Jeg står så og skal have et longboard, der skal kunne bruges til noget slide og noget cruising. Nogle forslag? prisen er i første omgang ligegyldig.
Jeg er 1.96 og vejer ca 75 hvis man skulle bruge det til evt valg af størrelse?

Mvh marcus

Sv: Hey all :side: 01/27/2012 13:53 #4625

• cla1903
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej Marcus.
prøv at tjek Bustin Boards.

De laver ret cool boards til gode priser,og flere af deres modeller er
designet til netop cruising og sliding.
De får også gode anmeldelser,og på deres hjemmeside kan man selv sammensætte grafik og farver som man ønsker.Deres boards kan også købes her i EU,men så kan du bare ikke selv designe dit board,men den mulighed har du hvis du køber direkte fra Bustin boards.De har også deres egne hjul,til forskellige discipliner,som efter sigende skulle være aldeles glimrende...

Sv: Hey all :side: 01/27/2012 14:02 #4626

• tak
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Bustin Boards er rigtigt fedt!(har selv et Maestro glassfiber) husk dog hvis du bestiller fra usa at det koster cash at få ind i DK.

Longboardz.de Er også god

Sv: Hey all :side: 01/27/2012 15:30 #4627

• cla1903
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Jeg har også selv øje på Bustin COMPLEX,det er billigt,men skulle være et bæst og kanon kvalitet.Må sige at jeg godt kan lide deres stil.
Desuden kommer de med et nyt drop hybrid pump push deck til forår/sommer,og det er fucking sick.jeg tæller dagene......

Sv: Hey all :side: 01/28/2012 10:17 #4628

• Msh
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Bustin Boards ser for fedt ud det må jeg kigge mere på. Og måske håbe man kan slippe for told Findes der ligne sider af Bustin Boards hvor man bygger sit eget board til sådan en pris?

Mvh Marcus

Sv: Hey all :side: 01/28/2012 15:56 #4629

• cla1903
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Nogen shops uden foe EU,vil gerne hjælpe med told,forstået på den måde at de kan forberede pakken som en gave,til en lavere værdi,end det man har bestilt for.På den måde kan man slippe for at betale fuld told.Nogle shops foreslår denne løsning af sig selv,når de ser man kommer fra feks Danmark,hvorimod man selv skal spørge andre.Man har jo intet at tabe ved det,og mange er meget hjælpsomme hvad dette angår,for told er ikke billigt.Men man må også forberede sig på at folk altså også kan afslå dette,og så må man desværre bare betale.Men hvad Busti angår,kan du bla bestille deres board+hjul hos Longboardshop.de Mvh Claus.

Sv: Hey all :side: 01/28/2012 17:07 #4630

• Msh
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Nogle der kan sige god for det her til mit forbrug?
www.sickboards.nl/original-freeride-38-r...ef5e762d32c7ca256cb5

Sv: Hey all :side: 01/31/2012 14:21 #4632

• cla1903
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Tror det er ganske fortrinligt,men personligt
ville jeg foretrække den i 40"

Men d r smag og behag...
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 6.10 sekunder

Forum lige nu

Flere emner »

Facebook

Longboarder Online

0 longboardere og 54 gæster online

Tilfældig Longboard Video

Shoutbox

Sidste besked: 2 måneder, 3 uger siden
  • cla1903 : dude,its snowing in my room,GOD DAMMIT.
  • SuneNigel : Im in Ã¥rhus as well and wanna go out boarding :)
  • Jonatan : Hej hej mig casper og frede er pÃ¥ carlsberg den 28 okt vi er der cirka fra klokken 15:00 !!!!
  • søren den s : tjek mit billede det er det vildeste sted i hamburg til longboarders.. ku være fest hvis man tog en MASSE derned en weekend eller lign. Mvh Søren den seje
  • Jonatan : Mig og frede tager pÃ¥ Carlsberg i dag/22 okt. Vi er der omkring kl 13:30.
  • Yellinggoat : Kas er fucking lækker!
  • Frederik.D : Jeg skal selv imorgen pÃ¥ carlsberg for at øve mit stand - ud - slide. og ville høre om der er nogen som skal med. jeg er der cirka kl 14. HÃ¥ber at i kan komme
  • Kas : «link»
  • Kas : «link»
  • Olivia : Concrete Surfing On Saturday Vi køre en chill tur pÃ¥ vest amager.. Der vil være god energi, og glad folk pÃ¥ longboard.. Alle kan komme og køre med, vi vil faktisk blive rigtig glad for at se dig.. Vi mødes pÃ¥ vest amager metro st kl halv et. Hvis der opstÃ¥ et problemer, eller et sprøgsmÃ¥l kan jeg kontaktes pÃ¥ 51913771
  • Kas : Der er jo Bum, som lukker her pÃ¥ mandag, men ellers ved jeg ikke helt!
  • Yellinggoat : HEY BOYS AND GIRLS!
  • newbee : I am in aarhus and would like tomeet lonboardists!!!
  • Francke : Sankt Hans bÃ¥l, brænd, hekse og rullebræt pÃ¥ torsdag? ...pønser pÃ¥ et par timers tur i strandparken 16 - 18 mÃ¥ske?, evt. med slide - hygge pÃ¥ bunkeren hvis der er plads? Nogen der kunne være med pÃ¥ den? Der er homo/trans party med farver og glimrende Dj's pÃ¥ stranden i den unge midsommer nat :)
  • Rasmus : Whats up

Opret en bruger for at poste en besked

Nye Billeder

Søg på Longboard.dk

Loading