Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Original Apex 34
(1 viser) (1) Gæst
Køb, Sælg & Byt
  • Side:
  • 1

EMNE: Original Apex 34

Original Apex 34 08/11/2010 14:27 #2254

• Chrstar
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej drenge, jeg er helt ny på forummet, så dette er min først tråd. Jeg er lige flyttet til Frederiksberg, og mangler lidt nogle at køre med, og steder at køre

Jeg har kigget lidt på Original Apex 34 boardet, og er blevet ret betaget af det. Er der nogle af jer der ved om jeg kan købe det i en foretning i KBH, eller om det skal købes på nettet. Jeg vil gerne have det med original setup da jeg synes det har fået gode anmeldelser.

Christian.

Sv:Original Apex 34 08/11/2010 16:44 #2255

• Spawn
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hey Christian - Så vidt jeg ved, er det ikke muligt at købe Original Boards i nogen danske forretninger, så vil regne med at du skal købe det over nettet..

Hvis du mangler nogen at køre med, kan tråden "Carlsberg-nu" her på forummet klart anbefales..
Ellers skal du være velkommen til at sende mig en sms (er en klump til at tage min telefon, så sms'er er nemmest ) - jeg skater normalt på områderne mellem nørrebro (hvor jeg bor) og Nordvest/Bispebjerg..
Mit nummer er 60181345

Sv:Original Apex 34 08/11/2010 16:54 #2256

• Morck
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Det board er jo en klassiker så det kan jeg godt forstå at du overvejer, men ja det finder du nok ikke i en shop herhjemme. Men hey bestil det da online hvis du bliver sikker i din sag. Skriv hvis du da bestiller det og det en dag kommer forbi Carlsberg. Gad virkelig godt se det an selv også...Hvis du ikke har noget bræt endnu så kan du jo også checke ud i Carlsberg-tråden når der er folk som kører derude, og så få noget inspiration der og prøve lidt af på folks forskellige boards...

- D

Sv:Original Apex 34 08/12/2010 07:45 #2257

• Chrstar
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Har fundet det på longboard-shoppen, men der kan man ikke vælge hvilke trucks man gerne vil have på osv, så ringer lige til dem senere i dag og hører hvad de har tænkt sig at sætte på. Har kigget lidt rundt, og jeg vil gerne have Original s6er trucks på.

Jeg har aldrig haft et longboard før, men har et bananboard som jeg har sat nogle 70mm old school hjul på. Jeg har dog kun brugt det til transport. Vil gerne igang med lidt freestyle på longboard.

Er blevet lidt forelsket i Apex 34, så hvis longboard-shoppen ikke kan levere det med s6, så køber jeg det fra udlandet.

Tak for tippet med Carlsberg-nu tråden. Den er jo perfekt Jeg har sgu lidt brug for nogle lidt mere "øvede" til inspiration og vejledning

Sv:Original Apex 34 08/12/2010 12:25 #2262

• Jensen
  • IKKE ONLINE
  • Guld Boarder
Tror ikke at du skal forvente den bedste service fra longboard-shoppen.dk. Rent ud sagt er de total noobs til longboarding, og kan ikke rigtig gi dig den vejledning du har brug for som begynder.. Du skulle tage at kigge på sider som Longboardshop.de og sickboards.nl. Begge disse sider sælger apex 34 og s6 trucks. Begge sidder sælger produkterne billigere end longboard-shoppen.dk.

Peace man!

Sv:Original Apex 34 08/12/2010 13:20 #2263

• Chrstar
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Tak for tippet. Har lige bestilt et Mindless Savage, og ser om det er noget for mig. Ellers sender jeg det tilbage igen. Apex 34 er udsolgt over alt til 10. September. Det er hvad jeg hører ihvertfald.

Venter til næste sommer med at investere i et Apex 34, hvis altså Mindless Savage er til noget. Hvad siger i?

Sv:Original Apex 34 08/13/2010 15:19 #2280

• Daniel28
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej!

Du kan også prøve at kigge ind til Octanesport.com, de er fra England

Sv:Original Apex 34 08/13/2010 18:32 #2282

• EBC
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Daniel28 skrev:
Hej!

Du kan også prøve at kigge ind til Octanesport.com, de er fra England

Du skal så bare være forberedt på at ventetiden kan være lang. Bestilte for lidt over en mnd siden lidt hardware og nogle hjul med DHL 48 timers levering (fordi vejret var godt og jeg bare ville have dem nu). Jeg har endnu ikke modtaget noget og det tog 3 uger samt 8-9 mails og beskeder på FB før de overhovedet tog sig sammen til at sende tingene afsted. I løbet fa den periode nåede de at love tre gange at tingene bæev sendt "first thing in the morning". Tingene er så sidenhen selvfølgelig forsvundet i posten , hvilket de dog har været helt cool omkring og sendt nyt.
Kommunikationen har altså været lidt vanskelig og jeg har klart haft størst held med at skrive til octane sport på FB.
Deres udvalg er fedt og deres priser er også OK, men jeg ville alligevel tøve med at anbefale dem.

My 2 cents
/Esben

Sv:Original Apex 34 08/13/2010 19:29 #2284

• Morck
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
...og så er longboard-shoppen altså bare mellemmænd for sickboards...bare til en anden forskel i prisen...Jeg vil klart også sige go for longboardshop.de...Men held og lykke lige meget hvad du gør...
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.95 sekunder

Forum lige nu

Flere emner »

Facebook

Longboarder Online

1 longboarder og 124 gæster online

Tilfældig Longboard Video

Shoutbox

Sidste besked: 1 MÃ¥ned, 3 uger siden
  • Metteteigen : .
  • Haakon : Hey Marc. Du har en besked:)
  • cla1903 : dude,its snowing in my room,GOD DAMMIT.
  • SuneNigel : Im in Ã¥rhus as well and wanna go out boarding :)
  • Jonatan : Hej hej mig casper og frede er pÃ¥ carlsberg den 28 okt vi er der cirka fra klokken 15:00 !!!!
  • søren den s : tjek mit billede det er det vildeste sted i hamburg til longboarders.. ku være fest hvis man tog en MASSE derned en weekend eller lign. Mvh Søren den seje
  • Jonatan : Mig og frede tager pÃ¥ Carlsberg i dag/22 okt. Vi er der omkring kl 13:30.
  • Yellinggoat : Kas er fucking lækker!
  • Frederik.D : Jeg skal selv imorgen pÃ¥ carlsberg for at øve mit stand - ud - slide. og ville høre om der er nogen som skal med. jeg er der cirka kl 14. HÃ¥ber at i kan komme
  • Kas : «link»
  • Kas : «link»
  • Olivia : Concrete Surfing On Saturday Vi køre en chill tur pÃ¥ vest amager.. Der vil være god energi, og glad folk pÃ¥ longboard.. Alle kan komme og køre med, vi vil faktisk blive rigtig glad for at se dig.. Vi mødes pÃ¥ vest amager metro st kl halv et. Hvis der opstÃ¥ et problemer, eller et sprøgsmÃ¥l kan jeg kontaktes pÃ¥ 51913771
  • Kas : Der er jo Bum, som lukker her pÃ¥ mandag, men ellers ved jeg ikke helt!
  • Yellinggoat : HEY BOYS AND GIRLS!
  • newbee : I am in aarhus and would like tomeet lonboardists!!!

Opret en bruger for at poste en besked

Nye Billeder